Wodociągowe przedsiębiorstwo w Rybniku wprowadza nowe umowy z klientami z uwagi na zmiany w przepisach

Spółka Wodociągów i Kanalizacji, mająca swoją siedzibę w Rybniku, podjęła inicjatywę podpisania nowych umów z użytkownikami. Ta zmiana jest konsekwencją modyfikacji wprowadzonych do pewnych regulacji prawnych. Umowy obowiązujące do tej pory były stosowane od 13 lat temu.

Minimalistyczne podejście i korzyści dla odbiorców

Terminy zawarte w nowych umowach są bardziej zwięzłe i precyzyjne, ograniczają się jedynie do kluczowych informacji dotyczących usług oferowanych przez przedsiębiorstwo. PWiK planuje przeprowadzić wymianę umów dla wszystkich 53 tys. swoich klientów, w tym także dla firm oraz organizacji.

– Teraz to jest zwarta, jasna umowa, która zawiera tylko najważniejsze informacje o usługach, które dostarczamy, ponieważ wszystkie szczegóły są zawarte w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług – tłumaczy Karolina Wacławiec, rzecznik prasowy PWiK Rybnik.